Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Slancová, Ladislava ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Teoretická část se zabývá významem partnerství a spolupráce rodiny a školy. Zaměřuje se na různé formy a způsoby spolupráce rodiny a školy, které ovlivňují spolupráci a dobré vzdělávací klima pro žáky. Přibližuje inovativní komunikaci v době uzavření škol. Empirická část se zabývá výzkumem komunikace mezi rodiči a školou na vybrané škole. Využívá formu strukturovaného rozhovoru, ohniskové skupiny a dotazníků pro rodiče a pedagogy. Mapuje spolupráci školy s rodinou za běžného provozu i v době distanční výuky. KLÍČOVÁ SLOVA škola, učitel, rodina, žák, spolupráce rodiny a školy, první stupeň základní školy, zkušenosti, názory, dotazník, partnerství, klientský přístup, distanční výuky
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Laudátová, Jana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce mapuje různé přístupy školy a rodiny v jejich vzájemné spolupráci. Teoretická část se zabývá vymezováním partnerství a klientského přístupu školy a rodiny. Popisuje různé druhy spoluprací mezi rodinou, školou a veřejností. Jedna kapitola práce je zaměřena na specifickou spolupráci- tutoriální systém. Druhá část práce se věnuje praktickému výzkumu. Výzkum je zaměřen na konkrétní spolupráci školy a rodiny v rámci prvního stupně základní školy, na tutoriální systém. Výzkum je veden formou rozhovorů. KLÍČOVÁ SLOVA spolupráce, partnerství, tutoriální systém, klientský přístup, rodina
Partnerství a spolupráce mezi rodinou a školou v oblasti soukromého vzdělávání
Melecká, Lucie ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Cílem této práce s názvem " Partnerství a spolupráce mezi rodinou a školou v oblasti soukromého vzdělávání" je zaměřit se na způsoby a kvalitu jednotlivých aspektů spolupráce rodiny a školy, které se podílí na co možná nejkomplexnějším rozvoji dítěte. Patřičná pozornost bude věnovaná hledání odpovědí na to, zda, do jaké míry a jakým způsobem v oblasti soukromých škol spolupracují rodiče. Jak škola aktivně zapojuje rodiče do spolupráce a jaké jsou nejvhodnější či nejpřístupnější varianty spolupráce jak pro školu, tak i pro rodiče, aby mohli obě tyto strany vzájemně a vhodně komunikovat a spolupracovat. Jednotlivé aspekty současné spolupráce budou analyzovány a následně zhodnoceny z hlediska efektivity používaných přístupů. Současně budou naznačeny možná východiska, jež by potenciálně mohla vyvážit zájmy školy, rodiny a dítěte v současné praxi primární školy. KLÍČOVÁ SLOVA rodina, škola, klientský přístup, spolupráce, partnerství

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.